Kullanıcı Sözleşmeleri | Yetsis Yazılım ve Bilgi Teknolojileri

Kullanıcı Sözleşmeleri

Eğer taraflar arasında ayrıca hazırlanmış yazılı bir sözleşme yok ise aşağıdaki alanlarda hüküm ve koşullar geçerlidir. Yetsis Bilgi Teknolojileri’ne ait resmi site ve servisler üzerinden hizmet alan kullanıcılarımız resmi sitede yayınlanmakta olan hizmet sözleşmesini kabul etmiş sayılır.
1.) TARAFLAR:

1.1) Hizmet Alan:
CTU Kullanıcısı

1.2) Hizmet Veren:
Şair Eşref Bulvarı Altay İş Merkezi No:18 D:105 Konak/İZMİR adresinde mukim Yetsis Bilgi Teknolojileri İnşaat Gayrimenkul Geliştirme Danışmanlık San.Tic.Ltd.Şti. ve Volkan FIRAT Tarafların yukarıda belirtilen adresleri tebligat adresleri kabul edilmiş olup, bu adreslerdeki değişiklikler diğer tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe, bu adreslere yapılan tebligatlar geçerli kabul edilecektir.

2.) Hizmet Tanımı:
2.1) Hizmet adı: “CTU” Bilgi yönetimi sistemi(yazılımı) bundan böyle YAZILIM olarak adlandırılacaktır.
2.2) Hizmet Açıklaması:
Hizmet alanın ofisleri ve şantiyelerinde;
. işinin altyapısına yatırım yapmasında,
. işinin geliştirilmesine ve güncel tutulmasına ilişkin çalışmalarında,
. işinin optimize edilmesine ilişkin düzenlemelerinde, bilgi edinme ve kadro¬sunu bilgilendirmelerinde, hizmet alanın; yapacağı ve yaptıracağı işlerin planlanmasında ve uygulamasına neza¬rette hizmet verenin yer alması ve bu konularda hizmet alana gerekli desteği ve alt yapıyı sağlamasıdır, varılan kararın uygulamasının koordine edilmesidir.
3.) Fiyatı/Bütçesi: Hizmetin konusu kapsamında planlanan işlerin bütçeleri ayrı olmak üzere hizmet alan, hizmet verene ilk yazılım ücretini ve sonraki yıllarda ödeyeceği ücreti ve varsa ek hizmetler için ek-1’de belirtilen miktarlarda ve belirtilen hesaba havale yolu ile öder.
4.) Takvimi: Bu sözleşmenin hizmet alanı ve hizmet vereni birbirine bağlı tutan süresi, imza tarihinden itibaren 365 gündür. Bu sürenin sonunda herhangi bir fesih ihbarına gerek kalmaksızın sözleşme kendiliğinden bir yıl olarak uzar ve hizmet alan yazılım ücretini ek-1’de belirtilen miktarda ve belirtilen hesaba havale yolu ile öder. Bu süreden önce feshedilmesi, hizmet alanın ödeme yükümlülüklerini kaldırır ve aldığı hizmetten vazgeçmiş sayılır.

5.) HİZMET VERENİN GÖREVLERİ:
5.1) Kurulum ve Eğitim: Hizmet alan, sistem ödemesini gerçekleştirdikten ve firması ile ilgili bilgileri ilettikten sonra hizmet veren gerekli kurulumları tamamladıktan sonra belirlenen zaman zarfı içerisinde sistem ile ilgili eğitimleri vermeyi kabul ve beyan eder.
5.2) Mesai: Hafta içi her gün mesai saatleri içerisinde (09:00 – 18:00) anlık destek vermekle birlikte cumartesi günü için saat 15:00’a kadar görev yerinde hazır bulunur. 5.3) Durum Tespiti: Hizmet alanın işletmesindeki faaliyetlerin, donatımın, işleyişin; hizmet alımı tanımı kapsamına giren kısımlarını “Bilişim Profili” başlığı altında teşhis, tespit ve tarif eden doküman hazırlar ve günceller.
5.4) İyileştirme: “Bilişim Profili” ile ilgili geliştirme ve yenileme durumlarında hizmet veren herhangi bir ücret talep etmeyeceğini kabul ve beyan eder. Bunun dışında hizmet alanın talep edeceği farklı hususlarda hizmet veren işin değeri karşılığındaki ücret alma hakkını saklı tutar.
5.5) Hizmet veren herhangi bir nedenden dolayı hizmetle ilgili çalışmaları askıya alması, terk etmesi ya da destek vermeyi bırakması durumunda hizmete ait bütün içeriği telif hakkı gözetmeksizin hizmet alana devredeceğini kabul ve beyan eder.
5.6) Hizmet veren tarafından kontrol edilemeyen bir durum nedeniyle oluşacak durumlarda sorumlu tutulamaz. (İnternet altyapısındaki durmalar, bölgesel uzun süreli elektrik kesintileri vs.)

6.) HİZMET ALANIN GÖREVLERİ:
6.1) Hizmet alan, faydalanmış olduğu hizmetin kullanımı hakkında kullanıcılar ile ilgili iletişimi kendisinin kuracağını kabul ve beyan eder.
6.2) Hizmet alan, aldığı hizmeti kopyalama, başkasına devretme, çoğaltma, pazarlama hakkının olmadığını kabul ve beyan eder.
6.3) Hizmet alan, sistem ile ilgili kullanıcı hatasından oluşan eksikleri zamanında bildirmekle yükümlüdür.
6.4) Hizmet alan, sistem ile ilgili alt yapı çalışmaları, duyuruları takip etmekle yükümlüdür.
6.5) Hizmet alan, yazılımın hizmet verenin belirlediği sunucularda barındırılacağını ve hizmet veren dışında FTP erişimine, kaynak kodlarına müdahaleye, veritabanına erişime ve müdahaleye açık olmadığını kabul eder. Yazılımın kaynak kodları ve veritabanı hizmet veren kontrolü ve erişiminde olup her hakkı saklıdır.