Yetsis Bilgi Teknolojileri ile Kurumsal Çözümler ve Firmanıza Özel Programlar

KURUMSAL ÇÖZÜMLER

Yetsis yazılım portföyünden firma yapınıza uygun olan ile çalışabilir yada
firma yapınıza özel ve işleyişiniz ile tam uyumlu bir proje oluşturabilirsiniz. Yetsis bu konuda size özel çözümler sunar.

İK Servisi

Personel yönetimi ile firmanız bünyesinde çalışan personellerinizin özlük dosyalarını tutabilir, görevlendirmelerini takip edebilir, çalışma puantajlarından maaş hakedişlerine, avans işlemlerinden harcamalara kadar herşeyi takip edebilirsiniz.
- Personel bazında performans ve istatistikler.
- Personel puantaj ve bordro hazırlama.
- Avans ve personel harcamaları.
- Personel özlük dosyası.
- Yemek puantajı.
- Personel envanter ve ekipmanları.
Firmanıza ait çalışanların özlük dosyaları oluşturulabilmekte, kullandığı araçtan yediği trafik cezasına kadar bilgileri girilmektedir. Bunun dışında taşeron işçi kayıtları yapılabilmektedir. Kara liste uygulamasıyla birlikte, kara listeye alınan bir personel hiçbir şantiyede çalışamaz. Sistem girişini engellemektedir.
Çalışan personelin hangi şantiyede olduğunu anlık olarak ya da hangi tarihler arasında hangi şantiyelerde çalıştığını görüntüleyebilirsiniz.
Personeller için hazırlanmış 450 den fazla iş/görev tanımlamalarını hızlıca ekleyebilir, dilerseniz listeden seçtiğiniz görev tanımlamaları üzerinde firmanıza göre değişiklikler yapabilirsiniz. Şantiyelerin personel uygulamalarında, personel girişi, çıkışı ya da bir diğer şantiyeye geçişi yapabilmektedir. Geçiş verilen personeli diğer şantiye beklenen personeller listesinde görebilmekte ve hangi tarihte çıkış yaptığını ya da hangi tarihte geçiş yaptığını görebilmekte ve böylece kontrolünü sağlayabilmektedir.
Şantiyerler personeller için ayrı ayrı puantaj tutmak zorunda kalmaz. Geçiş işlemi yapıldıktan sonra geldiği günden itibaren puantaj işlemine devam edilmesi yeterlidir.
Firmaya bünyesinde yada taşeron işçi kayıtlarından hangilerinin çalıştığını yada hangilerinin şuan boşta olduğunu takip edebilir, buna göre görevlendirme yapabilirsiniz.
Yönetim panelinden şantiye bazında yada personel bazında kontroller yapılabilir, raporlar alınabilir.
Personellerinizin hem tek hem de toplu olarak birkaç saniyede bordrolarını hazırlyabilir, geçmişe dönük sorgulama yapabilirsiniz. Personelinize ait rapoları, sözleşmeleri ya da adli sicil kaydı gibi dosyaları ekleyebilir ve istenildiği anda erişimini sağlayabilirsiniz.
Personellere ait yemek puantajlarını görebilir. Şantiyenizin,işletmenizin aylık, haftalık, günlük yemek giderini kontrol edebilirsiniz.
Personellerinizin iş avansı veya maaş avanslarını kontrol edebilir, ay sonunda maaş hakedişlerini hesaplayabilirsiniz.

Makina parkı ve Araç Yönetimi

Araç bazında performans ve istatistikler tutabilir, makine parkınıza ait araçların durumlarını ve performanslarını anlık olarak takip edebilirsiniz.Makina parkına ait araçların;
- Yakıt kayıtları.
- Arıza kayıtları.
- Hasar kayıtları.
- Bakım/Onarım kayıtları.
- Ekipman kayıtları.
- Km/Saat kayıtları.
- Trafik ceza kayıtları.
- Taşeron araçlar yakıt kayıtları.
- Kiralık araçlar yakıt kayıtları.
- Misafir araçlar yakıt kayıtları.
- Stok dışı yakıt kayıtları.
- Sabit ise çalışma saati, hareketli ise yaptığı kilometre kayıtları.
- Ortalama yakıt tüketimi.
- Araç puantajı.
- Sefer puantajı.
- Araç ve İş Makinası nakliye durumları.
- İkame araçlar.
- Lastik yönetimi.
Yukarıdaki tanımlamaları anlık olarak takip edebileceğiniz gibi, istediğiniz tarih aralığını seçerekte kontrol edebilirsiniz.
• Araç bilgilerinde, markası modelinden sigorta ve kasko poliçelerine kadar bilgiler girilebilmektedir. Aracın kasko,sigorta ve muayene yenilenme tarihinden 30 gün önce uyarı vermektedir. • Araç raporları tam olarak tutulur. Bir aracın hangi şantiyede olduğu anlık olarak ya da seçili tarihler arasında hangi şantiyelerde çalıştığı görüntülenebilir. Bir aracın birden fazla şantiye görünme olasılığı kalkar.
• Aldığı yakıt ve km/saat değerlerine göre ileriki dönemlerde aracın firmaya kar yada zarar değerlendirmeleri yapılabilir.
• Araçlar için şöför/operatör atanabilir ve güncellenebilir.
• Yönetim panelinden şantiye bazında yada araç bazında kontoller yapılabilir raporlar alınabilir.
• Araçlara ait sigorta/kasko/trafik vs dükümanları eklenebilir. İstenildiği anda online görüntülenebilmekle beraber akıllı telefonlara yada bilgisayarlara indirilebilir.
• İş makinelerininre bağlı nakliye işlemleri ve mali kayıtları tutulabilir. İstenilirse taşıma firması taşeron olarak kaydedilebilir.
• Anlık olarak çalışan araçları yada boştaki araçlar listelenebilir.
• Bakım zamanları belirlenen seçeneklere göre yapılabilir ve zamanı geldiğinde otomatik olarak sizi bilgilendirir..

Üretim Takibi

Üretim modülü sayesinde üretim bandınızı ve kademeleri takip edebilirsiniz.
Mamül, yarı mamül ve üretim reçeteleri oluşturabilirsiniz. Üretim modülü stok/depo ile entegre çalışır.
Üretim maliyetlerinizi FİFO,LİFO ve Ortalama Maliyet yöntemleri ile takip edebilirsiniz. Üretim bandına giren malzemeler maliyetleri ile birlikte depolardan otomatik düşer.
Üretimi tamamlanan malzemeler kontrol edildikten sonra onaylanması halinde ilgili depoya otomatik olarak giriş yapar.
Söz konusu üretimi malzeme,işçilik ve makine maliyetlerinizi ekleyerek tam kontrol sağlamış olursunuz.
CTU, size hem matematiksel (Üretim değerlerinin sipariş içindeki yüzdelik payı ve günlük üretim durumu) hemde grafiksel (Günlük ortalama ne kadar üretim gerektiğini ve halihazırda ne kadar üretim yapıldığını) olarak detaylı raporlar sunar.

Stok/Depo Yönetimi

Stok ve depo yönetimi sayesinde hangi şantiyede ne kadar ürün yada malzeme olduğu anlık olarak görüntülenir. Stok ekleme işlemleri irsaliye belgeleri ile eklendiği için kontrol ve güven sağlanmış olur.
Çimento, demir, beton kimyasalları gibi stoklarla birlikte yakıt girişlerini sistem kontrol eder ve araca verilen yakıtları stoktan otomatik olarak düşer. Belirlenecek olan kotaya yaklaştığında kullanıcıya ve merkeze stok uyarıları/bildirimleri gider.
Farklı şantiyelerde bulunan malzeme ve yedek parçaların tüm hareketlerini takip edebilmek için, lokasyonlara göre ayrı depo tanımlarının yapılabilmesini sağlar. Stoklu ve stoksuz malzemeleri birden çok ambarda izler. Malzeme Depo Durumları fonksiyonu sayesinde, malzemelerin hangi depolarda ve hangi miktarlarda bulunduğu kolayca izlenebilir.
Malzemeler kategorilendirilebilir yada tek bir grup altında toplanabilir.
Ana depo girişlerinde birim fiyattan toplam fiyata kadar kayıtlar tutulabilir. Aynı zamanda malzeme nakliye kayıtları ve maliyetleri tutulabilir. Ana depo – şantiye deposu yada şantiye depoları arasındaki malzeme hareketlerini görüntüleyebilir,raporlayabilirsiniz.
HTK (Hasar,Tahrip,Kayıp) deposu ile birlikte uzun ömürlü malzemelerin durumlarına göre ayrımı yapılabilir.

Satınalma Yönetimi

Satın alma prosedürü, şantiyenin malzeme talep etmesiyle başlar, şube yada merkezdeki satın alma görevlisi teklifleri toplar ve girişlerini yapar, teklifler toplanan teklifler bir uyarı şeklinde yetkilinin panelinde belirir, en uygun teklif seçilir ve onaylanır yada reddedilir.
Onay almayan teklifler başka bir alana kaydedilir. Daha sonra aynı ihtiyaçtan kaynaklanan yeni teklifler değerlendirilirken geriye dönük kontrol yapılarak ücret hakkında sağlıklı bir değerlendirme yapılabilir.
Şantiyeler satın alma sürecini takip edebilir.(Bekliyor,Teklifler Toplandı,Onaylandı,Reddedildi)
Satın alma için teklif iste eklentisi. Tek tuşla tedarikçilerinizden teklif isteyin, zaman kazanın.
Sistemden gelen malzeme talepleri için ayrı ayrı teklif girmek yerine teklif iste eklentisini kullanarak sizin yerinize tedarikçilerinizden fiyat tekliflerini sisteme girmelerini isteyebilirsiniz.
Belirlediğiniz zaman zarfı içerisinde tedarikçileriniz teklifleri girer.
Zaman dolduğunda sistem tekliflere kapanır ve firmaların girdiği teklifleri sizin için listeler.

Proje Yönetimi

CTU Proje yönetimi sayesinde ilgili projenizin her kademesini takip edebilir ve ilerme durumunu görebilirsiniz. İlerleme grafikleri sayesinde hem proje materyalleri bazında hemde proje genel ilerleme bazında hangi noktalarda veya hangi günlerde hedeflenenin altında yada hedeflenenin üzerinde olduğunuzu görebilir, projenizi eksik kalan yönlerini tespit edip ileriye dönük hızlı kararlar alabilirsiniz.
Bu sayede hesapta olmayan süpriz durumlara karşı hazırlıklı olursunuz.
İdareler ve yükleniciler için hem ihale öncesinde hem de ihale sonrasında kullanabilecekleri, komple bir çözüm sunmaktadır. Ggüçlü, esnek ve kullanımı kolay yapısı, idarelerin ve yüklenicilerin gereksinimleri ne tam olarak cevap vermekle birlikte, kullananlara hız ve verimlilik katıyor.
Proje Yönetimi ve İmalat/Hakediş ile tam entegre çalışam yaklaşık maliyet, saniyeler içinde işlemlerinizi tamamlamanızı sağlar.

265

Kahve

5957

Çalışma Saati

250

Mutlu Müşteri

100

Yeni Fikir